Veel gestelde vragen

 

Heeft u een andere vraag of wilt u specifieke informatie over een van de Windwijzers? Stuur dan een e-mail naar info@goedkopewindwijzers.nl. Wij streven er naar om uw vraag binnen 1 dag te beantwoorden. In de meeste gevallen kunt u zelfs binnen enkele uren een antwoord verwachten.

1. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
Het is voor klanten in Nederland mogelijk om op rekening te bestellen. In dat geval ontvangt u een (digitale) factuur na ontvangst van uw bestelling. Deze dient binnen 14 dagen te worden betaald. Voor deze optie wordt een kredietcheck uitgevoerd door een externe partner.
Voor klanten buiten Nederland is deze optie momenteel (nog) niet beschikbaar. 


2. Is het mogelijk om in termijnen te betalen?
Het is voor klanten binnen Nederland mogelijk in termijnen te betalen. Kies hiervoor in het afrekenscherm voor Spraypay. 
De acceptatie van deze betaalmethode ligt in handen van Spraypay B.V. Hier hebben wij geen enkele invloed op.
Voor klanten buiten Nederland is deze optie momenteel (nog) niet beschikbaar.

3. Is het mogelijk in cryptovaluta zoals bitcoin te betalen?
Ja, het is mogelijk om te betalen in Bitcoin, Ethereum of Litecoin. Om hier gebruik van te maken, selecteert u de optie Bitcoin bij betaalmethodes. U ontvangt binnen 24 uur een factuur met de juiste gegevens.

4. Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling, wat moet ik doen?
Het kan gebeuren dat u een fout heeft gemaakt in uw bestelling. Stuur in dat geval direct een email naar info@goedkopewindwijzers.nl waarin u aangeeft wat u fout heeft gedaan en wat de goede gegevens moeten zijn. Wij zullen deze dan direct aanpassen in ons systeem.

5. Wat zijn de verzendkosten voor de windwijzers?
De verzendkosten voor Nederland en België zijn gratis. Voor bezorging in andere landen, kunt u contact met ons opnemen voor de prijs en levertijd.

6. Wanneer kan ik mijn bestelde windwijzer verwachten?
Alle windwijzers worden binnen 1 a 2 werkdagen geleverd in Nederland en België. Voor andere landen kunt u contact met ons opnemen, dan bekijken wij de mogelijkheden.

7. Ik heb een beschadigde windwijzer ontvangen, wat moet ik doen?
Ondanks alle maatregelen die wij treffen om een windwijzer schadevrij te bezorgen, is het mogelijk dat er tijdens de bezorging schade ontstaat. Uiteraard vinden wij dit heel erg vervelend en we zullen er dan ook alles aan doen om u zo snel mogelijk een nieuwe windwijzer te sturen. Wanneer uw windwijzer schade vertoont dient u hiervan binnen twee dagen foto's te maken en deze te e-mailen naar info@goedkopewindwijzers.nl. In de meeste gevallen zullen wij u daarna verzoeken om de windwijzer terug te sturen. Het retouradres zal per e-mail naar u verzonden worden. 

De eventuele gemaakte kosten voor het retourneren zullen wij daarna vergoeden. Hiervoor dient u ons een kopie (foto volstaat ook) te sturen van het verzendbewijs. Deze krijgt u wanneer u afgerekend heeft bij het postkantoor. Het bedrag zal binnen 7 werkdagen naar u overgemaakt worden. Het is niet nodig om de brievenbus verzekerd te verzenden.

8. De status van mijn bestelling is veranderd in 'geannuleerd', wat moet ik doen?
Wanneer de status van uw bestelling is veranderd in geannuleerd betekent dit dat er iets mis is gegaan. Wanneer u met iDeal heeft geprobeerd te betalen, is dit mislukt. U kunt in dat geval simpelweg een nieuwe bestelling plaatsen. Wanneer u heeft gekozen voor bankoverschrijving is uw bestelling geannuleerd omdat de betaling na 2 weken nog niet binnen is gekomen. Tot slot kan deze status ook veroorzaakt zijn omdat u zelf de bestelling heeft geannuleerd. In alle gevallen betekent een status 'geannuleerd'  dat de bestelling niet betaald is.

9. Ik ben zo blij met mijn nieuwe windwijzer, hoe kan ik dit met jullie delen?
Niets maakt ons blijer dan tevreden klanten! We vinden het dan ook erg leuk om een mooie foto te ontvangen van uw windwijzer. Deze foto zullen we dan, met uw toestemming, plaatsen op onze Facebookpagina. Hier is het ook mogelijk een review achter te laten. Stuur uw foto's naar info@goedkopewindwijzers.nl.

10. Kan ik mijn windwijzer terugsturen na ontvangst?
Ja, zonder opgave van redenen kunt u de windwijzer binnen 30 dagen aan ons terugsturen, uiteraard compleet en zonder beschadigingen. Geef aan ons aan dat u wilt retourneren en u ontvangt de gegevens om gratis te retourneren.