Top
Windwijzer vragen
1. Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling, wat moet ik doen?
Het kan gebeuren dat u een fout heeft gemaakt in uw bestelling. Stuur in dat geval direct een email naar info@goedkopewindwijzers.nl waarin u aangeeft wat u fout heeft gedaan en wat de goede gegevens moeten zijn. Wij zullen deze dan direct aanpassen in ons systeem.

2. Wanneer kan ik mijn bestelde windwijzer verwachten?
Op de bestelpagina van de door u gewenste windwijzer staat de verwachte levertijd. Deze levertijd geldt vanaf het moment dat wij de betaling binnen hebben. Wij doen er alles aan om de windwijzers binnen 48 uur te kunnen leveren.

3. Ik heb een beschadigde windwijzer ontvangen, wat moet ik doen?
Ondanks alle maatregelen die wij treffen om een windwijzer schadevrij te bezorgen, is het mogelijk dat er tijdens de bezorging schade ontstaat. Uiteraard vinden wij dit heel erg vervelend en we zullen er dan ook alles aan doen om u zo snel mogelijk een nieuwe windwijzer te sturen. Wanneer uw windwijzer schade vertoont dient u hiervan binnen twee dagen foto's te maken en deze te e-mailen naar info@goedkopewindwijzers.nl. In de meeste gevallen zullen wij u daarna verzoeken om de windwijzer terug te sturen. De retourgegevens zullen per e-mail verzonden worden. Zodra wij de beschadigde windwijzer ontvangen hebben zullen wij uw kosteloos een nieuwe windwijzer sturen.

De eventuele gemaakte kosten voor het retourneren zullen wij daarna vergoeden. Hiervoor dient u ons een kopie (foto volstaat ook) te sturen van het verzendbewijs. Deze krijgt u wanneer u afgerekend heeft bij het postkantoor. Het bedrag zal binnen 7 werkdagen naar u overgemaakt worden. Het is niet nodig om de windwijzer verzekerd te verzenden.

4. De status van mijn bestelling is veranderd in 'geannuleerd', wat moet ik doen?
Wanneer de status van uw bestelling is veranderd in geannuleerd betekent dit dat er iets mis is gegaan. Wanneer u met iDeal heeft geprobeerd te betalen, is dit mislukt. U kunt in dat geval simpelweg een nieuwe bestelling plaatsen. Wanneer u heeft gekozen voor bankoverschrijving is uw bestelling geannuleerd omdat de betaling na 2 weken nog niet binnen is gekomen. Tot slot kan deze status ook veroorzaakt zijn omdat u zelf de bestelling heeft geannuleerd. In alle gevallen betekent een status 'geannuleerd' dat de bestelling niet betaald is.

5. Kan ik ook laten bezorgen in het buitenland?
Naast Nederland is het mogelijk om de brievenbus te laten bezorgen in Belgie, Duitsland, Frankrijk en Spanje. Hier zijn echter wel extra kosten aan verbonden:
LAND                 Pakket
Belgie en Duitsland €15
Frankrijk €20
Spanje €30

Heeft u een andere vraag? Stuur dan een e-mail naar info@goedkopewindwijzers.nl. Wij streven er naar om uw vraag binnen 1 dag te beantwoorden. In de meeste gevallen kunt u zelfs binnen enkele uren een antwoord verwachten.